Gå til indhold









Har du et spørgsmål?

Ofte stillede spørgsmål
Mit ophold
Betaling
Flexi+ tilbuddet
Administrer min reservation
Annullering
Naviger på webstedet
Loyalitetsfordele
Placering af Vacansoleil
APST
Hvordan kan jeg ændre min reservation?
Hos Vacansoleil kan du booke din ferie til den bedste pris.
Fandt du det samme ophold billigere inden for 24 timer efter booking hos en af vores konkurrenter? Vi refunderer dig forskellen.

Send i dette tilfælde en e-mail til aftersales@vacansoleil.com med prisen på det andet mærke og dit Vacansoleil reservationsnummer. Det skal selvfølgelig være præcis det samme ophold: samme campingplads, samme overnatning, og samme ankomst- og afrejsedatoer.Bedsteprisgarantien gælder ikke, hvis Vacansoleil-prisen falder.
Da vores tilgængelige lager konstant ændrer sig, kan priserne ændre sig. For eksempel hvis vi tager højde for tilbud i sidste øjeblik og midlertidige rabatter. Den bedste prisgaranti gælder kun, hvis det samme ophold er billigere med et andet mærke inden for 2 timer efter din reservation.

Bedste prisgarantien gælder kun for lejeprisen og ikke omkostninger i forbindelse med reservationen, valgte muligheder eller andre ekstra omkostninger.
Vi tilbyder flere betalingsmetoder, valget er dit!
- Bankkort: direkte på den sikre side eller telefonisk med en kunderådgiver
- Paypal: på den sikre side - bemærk venligst, at du skal betale fuldt ud for dit ophold, uden depositum.
- Overførsel: se afsnittet "betal min reservation via bankoverførsel"
- Bankchecks (+18 euro): Servicegebyrer på 18 euro forhøjet. Bemærk venligst, at for betaling af tilbud, vil reservationen først blive spærret ved modtagelse af tilbud. Ingen bankchecks vil blive accepteret mindre end 15 dage fra starten af opholdet.
- Feriekuponer (ANCV) / Gavekort (Group Shot, Komplimentbilletter, Cadhoc) (+ 18 euro) Yderligere servicegebyrer for denne betalingsmetode, ud over det oprindelige gebyrbeløb : Vi accepterer feriekuponer eller checkgaver op til et maksimum 70 % af det samlede beløb for dit ophold. Hvis det er en afgang mere end en måned væk, vil vi først bede dig om et depositum på 30% for at sikre reservationen. I dette tilfælde råder vi dig til at betale depositum med f.eks. kreditkort og sende os feriekuponerne for at betale restbeløbet (som skal være os i hænde en måned før afrejse).
- ANCV Connect : direkte på den sikre side eller telefonisk med en kunderådgiver. I modsætning til ANCV-checks kan hele opholdets beløb betales i ANCV Connect uden ekstra omkostninger. Bemærk venligst, at hvis ANCV-forbindelsen ikke dækker hele opholdets beløb, skal resten udfyldes med kreditkort.

Hvis det er en afgang om mindre end en måned, vil vi bede dig om fuld betaling for at blokere reservationen. Du kan dog betale fuldt ud med f.eks. kreditkort, så send os feriebeviserne. Vi vil automatisk genkreditere dit bankkort for det beløb, der er sendt af feriekuponer (minus omkostninger til postbehandling) for din reservation inden for maksimalt 2 måneder.
Send det nødvendige beløb til følgende adresse:
maeva.com, Frankrig fra nord til syd - Reservationsservice - 11 rue de Cambrai - 75019 Paris

For yderligere information om dit ophold, står vores ferierådgivere til din rådighed fra mandag til lørdag fra 9:30 til 19:30.
Det er meget enkelt: din rejsekonto er tilgængelig fra hjemmesidens startside eller ved at klikke her .
For at identificere dig selv skal du blot indtaste din e-mailadresse og den adgangskode, der blev oprettet, da du oprettede din konto.
Hvis du ikke kan huske dit kodeord, skal du blot klikke på glemt kodeord, og det er det!
Du kan foretage din ændringsanmodning ved at logge ind på din rejsekonto og klikke på sektionen "Rediger eller annuller dit ophold" for at skrive din anmodning.
Din reservation kan ændres afhængigt af tilgængelighed. Ved ændring af dato, leje eller boligtype vil der blive opkrævet et fast gebyr på 40 euro. Hvis ændringen involverer afbestillingsgebyrer fra vores vært, kan du blive opkrævet omkostningerne.
Hvad er de mulige ankomsttider?
Hvilke dokumenter vil jeg blive bedt om ved ankomsten?
Intet problem ! Tilvalg som en barnestol, en barneseng, et fjernsyn... hvis de ikke automatisk er en del af servicen, skal bestilles fra boligen.
For at gøre dette kan du notere dit ønske i den hvide boks, der er beregnet til dette formål på ordrebekræftelsessiden. Hvis du allerede har afsluttet din reservation, så send os din anmodning via e-mail med angivelse af dit filnummer og det navn, som den blev registreret under. Vi sender det derefter til vores hostingpartner.
Hvis din byttekupon allerede er tilgængelig på din rejsekonto, kan du også kontakte vores hostingpartner direkte, hvis kontaktoplysninger fremgår af dokumentet.
Når du ankommer til stedet, vil receptionen på din bolig bede dig om din "byttekupon" (også kaldet "voucher" eller "rejsedokument"). Dette dokument opsummerer alle oplysninger vedrørende dit ophold: kontaktoplysninger om din bolig, ankomsttider, oplysninger om din feriedestination osv.

Din byttekupon kan downloades fra din rejsekonto / My Account Space et par dage efter betaling af restbeløbet for dit ophold. Du vil blive informeret via e-mail.

BEMÆRK VENLIGST: For at få adgang til din reservation ved ankomst, skal du fremvise din byttekupon.

For at udskrive din byttekupon skal du blot gå til din rejsekonto, der er tilgængelig fra maeva.com-hjemmesiden. Du kan identificere dig selv ved hjælp af din e-mail og den adgangskode, der blev oprettet, da du tilmeldte dig. Du får derefter adgang til resuméet af din fil. Vælg derefter "Udskriv min voucher". Dette vises ved hjælp af Acrobat Reader-applikationen, alt du skal gøre er at begynde at udskrive.

Hvis du har svært ved at downloade din voucher, står vores ferierådgivere til din rådighed fra mandag til fredag fra 9.30 til 19.30 og lørdag fra 14.00 til 19.00.
01 81 80 25 43.

Hav et godt ophold, og tøv ikke med at dele dine souvenirbilleder på netværkene med #maevacom!
Og vi forstår dig! :)
Vi inviterer dig til at notere dit ønske i den hvide boks, der er beregnet til dette formål på ordrebekræftelsessiden. Hvis du allerede har afsluttet din ordre, så send os din anmodning via e-mail til infos@maeva.com med angivelse af dit filnummer og det navn, som den blev registreret under. Vi sender det derefter til vores hostingpartner.

BEMÆRK: det er boligerne, der tildeler lejlighederne. Under disse betingelser kan vi ikke garantere 100%, at din anmodning bliver imødekommet. Vores hostingpartnere gør dog altid deres bedste for at opfylde dine forventninger!
Dette er, hvad vi råder dig til at gøre, men det afhænger af den virksomhed, hvor du har reserveret.
På de fleste "maeva Home" campingpladser og udlejninger behøver du ikke længere at gå til receptionen for at hente dine nøgler eller betale turistskat!
Med 100 % online Pre-checkin kan alle disse formaliteter finde sted online, og dine nøgler venter på dig direkte i din leje. Til udtjekning er kontaktløs nøglelevering også på plads.
Disse oplysninger er tilgængelige på din "byttekupon".
Dette dokument opsummerer alle oplysninger vedrørende dit ophold. Du finder kontaktoplysninger på din bolig, et adgangskort og masser af information om din feriedestination.

Din byttekupon kan downloades fra din rejsekonto et par dage efter betaling af restbeløbet for dit ophold. Du vil blive informeret via e-mail.

BEMÆRK VENLIGST: Vi giver ikke kontaktoplysninger for vores ferieboliger før betaling af restbeløbet for dit ophold.
Din lille følgesvend har også ret til at skifte kulisse! På vores hjemmeside finder du ofte et kriterium: kæledyr tilladt. Du har så adgang til mere end 15.000 ferieboliger, der er "kæledyrsvenlige"!

Undskyld hamsteren Chouquette, de eneste dyr, der er tilladt i feriehusene, er hunde og katte - undtagen farlige kategorier, og som kan holdes i snor.
At tage imod dyr er ofte underlagt et tillæg pr. dag, der skal betales på stedet. Det svarer til en grundigere rengøring for at fjerne f.eks hår... Vores firbenede venner er begrænset til 1 per bolig og du skal fremvise en opdateret vaccinationsjournal ved din ankomst.
Du er borgerligt ansvarlig. Så Rex skal følge dig hele dagen og kan ikke bo alene i lejemålet. Alligevel... også for ham er det ferie!
For at du bliver budt velkommen under de bedste forhold, så husk at angive ved booking, at du kommer med Rex eller Felix eller Mina... endelig dit dyr.

Og for at få et fredeligt ophold har vores partner 30 Million Friends Foundation udarbejdet en tjekliste fuld af tips til fredelige rejser samt værdifulde råd, der kan findes på webstedet: www.nosvacancesentreamis.com/
Det meste af tiden er ankomster mellem kl. 17.00 og 19.00, hvilket giver teamene på stedet tid til at forberede din bolig efter tidligere feriegæsters afgang.
I tilfælde af forsinket ankomst eller på en anden dag end lørdag, kan du kontakte din virksomhed et par dage i forvejen på nummeret på din voucher for at give dem besked og aftale med dem vilkårene for afhentning af nøglerne.
Det afhænger af boligen!
Disse oplysninger vises i beskrivelsen af din bolig på din rejsekonto (i afsnittet: Få mere at vide), der er tilgængelig fra hjemmesiden. Når leje af sengetøj er valgfrit, kan du medbringe dine egne eller betale ekstra for denne service.
På din voucher, et dokument, der indeholder alle oplysninger vedrørende dit ophold, vil du finde tidspunkter, hvor receptionen er åben på ankomstdagen, samt telefonnummeret på din bolig. Sørg for at kontakte dem for at underrette dem om din forsinkelse og det forventede tidspunkt for din ankomst. De vil derefter give dig præcise instruktioner til afhentning af nøglerne til din bolig.
For ethvert ophold i Frankrig og Spanien skal du betale turistskat i størrelsesordenen 0,2 euro til 2 euro per nat og per person. Afhængigt af kommunen kan denne skat være nul eller reduceret for børn under 13 år. Dette beløb anmodes om fra dig, når du ankommer til din bolig.
Depositum for lejligheden skal også betales til receptionen på din bolig ved din ankomst. Beløbet fremgår af værdibeviset. Nogle gange skal afgifterne (vand, el) betales i henhold til målerstanden eller til en fast takst, i dette tilfælde er dette angivet på din voucher.
Og det er alt!
Hav et godt ophold, og tøv ikke med at dele dine billeder med os på sociale medier!
For ethvert ophold i Frankrig og Spanien skal du betale turistskat i størrelsesordenen 0,2 euro til 2 euro per nat og per person. Afhængigt af kommunen kan denne skat være nul eller reduceret for børn under 13 år. Dette beløb anmodes om fra dig, når du ankommer til din bolig.
Depositum for lejligheden skal også betales til receptionen på din bolig ved din ankomst. Beløbet fremgår af værdibeviset. Nogle gange skal afgifterne (vand, el) betales i henhold til målerstanden eller til en fast takst, i dette tilfælde er dette angivet på din voucher.
Og det er alt!
Hav et godt ophold, og tøv ikke med at dele dine billeder med os på sociale medier!
Når du foretager en reservation, vil vi bede dig om et depositum på 30% af prisen for opholdet. Du skal betale dette depositum med det samme. Du skal kun betale det resterende beløb 30 dage før afrejsedatoen for dit ophold. Du kan også vælge at betale for hele opholdet på én gang, eller i flere rater. Hvis du bestiller mindre end 30 dage før afrejsedatoen, beder vi dig betale for hele opholdet på én gang.
Depositum er 30% af opholdets beløb. Dette inkluderer ansøgningsgebyret på 20,00 €, den obligatoriske deltagelse i Katastrofefonden, den obligatoriske deltagelse på 10,00 € for SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden) og derudover størrelsen af den forsikring, du har valgt.
Der er nogle obligatoriske omkostninger, men det betyder, at du kan nyde din ferie med ro i sindet. Nogle gange skal du betale et miljøbidrag eller turistskat på dit feriested.

Det sker også, at leje af sengetøj er obligatorisk. Bare rolig, du kan se alle omkostningerne på forhånd i din rejseoversigt. På denne måde ved du præcis, hvad det er.
Gode nyheder, du har en kampagnekode! Du kan nemt bruge det online. Hvis du bestiller et ophold på vores side, vil du være i stand til at indtaste din kampagnekode, når du foretager din reservation. Nedsættelsen fratrækkes direkte. Så enkelt er det! Nogle kampagnekoder kan kun bruges telefonisk med vores kundeservice. Hvis dette er tilfældet for din kode, vil det blive nævnt i de juridiske meddelelser.
Vi tilbyder flere betalingsmetoder, valget er dit!
- Bankkort: direkte på den sikre side eller telefonisk med en kunderådgiver
- Paypal: på den sikre side - bemærk venligst, at du skal betale fuldt ud for dit ophold, uden depositum.
- Overførsel: se afsnittet "betal min reservation via bankoverførsel"
- Bankchecks (+18 euro): Servicegebyrer på 18 euro forhøjet. Bemærk venligst, at for betaling af tilbud, vil reservationen først blive spærret ved modtagelse af tilbud. Ingen bankchecks vil blive accepteret mindre end 15 dage fra starten af opholdet.
- Feriekuponer (ANCV) / Gavekort (Group Shot, Komplimentbilletter, Cadhoc) (+ 18 euro) Yderligere servicegebyrer for denne betalingsmetode, ud over det oprindelige gebyrbeløb : Vi accepterer feriekuponer eller checkgaver op til et maksimum 70 % af det samlede beløb for dit ophold. Hvis det er en afgang mere end en måned væk, vil vi først bede dig om et depositum på 30% for at sikre reservationen. I dette tilfælde råder vi dig til at betale depositum med f.eks. kreditkort og sende os feriekuponerne for at betale restbeløbet (som skal være os i hænde en måned før afrejse).
- ANCV Connect : direkte på den sikre side eller telefonisk med en kunderådgiver. I modsætning til ANCV-checks kan hele opholdets beløb betales i ANCV Connect uden ekstra omkostninger. Bemærk venligst, at hvis ANCV-forbindelsen ikke dækker hele opholdets beløb, skal resten udfyldes med kreditkort.

Hvis det er en afgang om mindre end en måned, vil vi bede dig om fuld betaling for at blokere reservationen. Du kan dog betale fuldt ud med f.eks. kreditkort, så send os feriebeviserne. Vi vil automatisk genkreditere dit bankkort for det beløb, der er sendt af feriekuponer (minus omkostninger til postbehandling) for din reservation inden for maksimalt 2 måneder.
Send det nødvendige beløb til følgende adresse:
maeva.com, Frankrig fra nord til syd - Reservationsservice - 11 rue de Cambrai - 75019 Paris

For yderligere information om dit ophold, står vores ferierådgivere til din rådighed fra mandag til lørdag fra 9:30 til 19:30.
Det afhænger af opholdene. Hvis du har valgt vores gratis afbestillingsgaranti, kan du afbestille gratis op til 30 dage før startdatoen for dit ophold. Vi tilbyder denne mulighed for de fleste af vores destinationer, men nogle er undtagelser. Log ind på din My Vacansoleil-konto for at se afbestillingspolitikken for dit ophold.
Vi refunderer dig inden for 48 timer via den betalingsmetode, du brugte. Med Flexi+: 80% af det beløb, du har betalt, refunderes inden for 48 timer (ekskl. forsikringsomkostninger), og 20% vil blive refunderet i din kitty på din rejsekonto, som skal bruges til din næste ferie inden for 1 år fra tilbagebetalingsdatoen.
For at annullere din reservation eller blot finde ud af annulleringsbetingelserne, skal du blot logge ind på din rejsekonto, klikke på menuen "Mine kommende ophold" og derefter på fanen "Annuller mit ophold".
Bemærk venligst, at der ikke kan optages en anmodning om annullering telefonisk.
Intet, intet, nada! Hvis du virkelig vil give en grund, må du meget gerne dele den på Instagram med #flexi+ #vacansoleil, hvis du ønsker det.
Ja, ja, og ja igen! Flexi+ er tilgængelig for alle overnatningssteder, og det er en service, som udelukkende tilbydes af Vacansoleil.
Med Flexi eller Flexi+ pakken får du kun refusion for opholdet. Dette gælder ikke andre muligheder og forsikringer.
Ved klassisk afbestillingsforsikring er betingelserne fastsat af forsikringsselskabet. Generelt vil du kun blive refunderet, hvis du bliver nødt til at aflyse af akutte årsager såsom sygdom, dødsfald eller afskedigelse. Disse grunde gælder ikke for Flexi-pakker, og du får også dine penge tilbage, hvis du f.eks. vil til en anden destination. Bemærk dog, at den endelige afbestillingsdato varierer afhængigt af den valgte Flexi-pakke. Dette er 30 dage før startdatoen for opholdet hos Flexi, og op til 1 dag før opholdets start hos Flexi+.
Hvordan kan jeg ændre min reservation?
Hvordan får jeg adgang til min rejsekonto?
For at få adgang til oversigten over din reservation skal du blot logge ind på din rejsekonto, som er tilgængelig fra hjemmesiden på vores hjemmeside. Du vil således få adgang til detaljerne om det ophold, du har reserveret, det allerede indbetalte beløb, saldoen, der skal betales mv. Du kan også reservere yderligere muligheder eller udskrive din byttekupon.
Super, er du blevet forelsket i et af vores ophold?! Desværre tager vi ingen mulighed. Kun reservationer ledsaget af betaling af et depositum på 30% af lejebeløbet ledsaget af servicegebyrer valideres.
For at være sikker på at nyde opholdet efter eget valg, anbefaler vi, at du betaler det nødvendige depositum, telefonisk eller online, for at bekræfte din reservation.
Du tager en dyb indånding og ringer til vores ferierådgivere (de kan kontaktes mandag til lørdag fra kl. 9.30 til 19.30). De kender vores destinationer godt og står til din rådighed for at give dig information og støtte dig i at vælge og bestille dit ophold.
Du kan foretage din ændringsanmodning ved at logge ind på din rejsekonto og klikke på sektionen "Rediger eller annuller dit ophold" for at skrive din anmodning.
Din reservation kan ændres afhængigt af tilgængelighed. Ved ændring af dato, leje eller boligtype vil der blive opkrævet et fast gebyr på 40 euro. Hvis ændringen involverer afbestillingsgebyrer fra vores vært, kan du blive opkrævet omkostningerne.
Gode nyheder, det betyder, at ferien nærmer sig!
For at bekræfte din reservation skal du blot betale et depositum på 30% af lejebeløbet ledsaget af servicegebyrerne og afbestillingsgarantien (hvis det ønskes).
Mindre end en måned før din afrejse er det nødvendigt at betale fuldt ud for dit ophold for at bekræfte din reservation.
Ved modtagelse af din betaling overføres reservationen til den valgte bolig. Fra da af modtager vi bekræftelse på tilgængeligheden af den reserverede bolig så hurtigt som muligt.
I det meget sjældne tilfælde af utilgængelighed, annullerer vi betalingen og vender tilbage til dig for sammen at se efter anden bolig, der passer til dine behov. Hvis pengene allerede er blevet trukket fra din konto, og der ikke er fundet et tilfredsstillende alternativ, vil dit kort blive genkrediteret med det samme.
Det er meget enkelt: din rejsekonto er tilgængelig fra hjemmesidens startside eller ved at klikke her .
For at identificere dig selv skal du blot indtaste din e-mailadresse og den adgangskode, der blev oprettet, da du oprettede din konto.
Hvis du ikke kan huske dit kodeord, skal du blot klikke på glemt kodeord, og det er det!
Vi har brug for dine kontaktoplysninger for at kontakte dig, de vil under ingen omstændigheder blive delt med en tredjepart. Du kan derfor forlade dem uden frygt, det råder vi dig til, da det kan ske, at vi skal kontakte dig inden din ankomst.
Det afhænger af opholdene. Hvis du har valgt vores gratis afbestillingsgaranti, kan du afbestille gratis op til 30 dage før startdatoen for dit ophold. Vi tilbyder denne mulighed for de fleste af vores destinationer, men nogle er undtagelser. Log ind på din My Vacansoleil-konto for at se afbestillingspolitikken for dit ophold.
Tak for din reservation :)
Du kan kun abonnere på afbestillingsgarantien under den første reservation. Den kan ikke tegnes med tilbagevirkende kraft på ordren. Det skal betales fuldt ud ved reservation.
Tilbuddet udgør ikke en reservation eller en mulighed og garanterer ikke den fremtidige tilgængelighed af dit lejemål. Der kan ikke kræves et beløb hos dig for et tilbud.
Det afhænger af opholdene. Hvis du har valgt vores gratis afbestillingsgaranti, kan du afbestille gratis op til 30 dage før startdatoen for dit ophold. Vi tilbyder denne mulighed for de fleste af vores destinationer, men nogle er undtagelser. Log ind på din My Vacansoleil-konto for at se afbestillingspolitikken for dit ophold.
Vi refunderer dig inden for 48 timer via den betalingsmetode, du brugte. Med Flexi+: 80% af det beløb, du har betalt, refunderes inden for 48 timer (ekskl. forsikringsomkostninger), og 20% vil blive refunderet i din kitty på din rejsekonto, som skal bruges til din næste ferie inden for 1 år fra tilbagebetalingsdatoen.
For at annullere din reservation eller blot finde ud af annulleringsbetingelserne, skal du blot logge ind på din rejsekonto, klikke på menuen "Mine kommende ophold" og derefter på fanen "Annuller mit ophold".
Bemærk venligst, at der ikke kan optages en anmodning om annullering telefonisk.
Ja, ja, og ja igen! Flexi+ er tilgængelig for alle overnatningssteder, og det er en service, som udelukkende tilbydes af Vacansoleil.
Ved klassisk afbestillingsforsikring er betingelserne fastsat af forsikringsselskabet. Generelt vil du kun blive refunderet, hvis du bliver nødt til at aflyse af akutte årsager såsom sygdom, dødsfald eller afskedigelse. Disse grunde gælder ikke for Flexi-pakker, og du får også dine penge tilbage, hvis du f.eks. vil til en anden destination. Bemærk dog, at den endelige afbestillingsdato varierer afhængigt af den valgte Flexi-pakke. Dette er 30 dage før startdatoen for opholdet hos Flexi, og op til 1 dag før opholdets start hos Flexi+.
Hvis du har valgt en opholdsdato, og du ikke kan finde destinationen efter dit valg, betyder det, at vi på de valgte datoer ikke længere har ledige pladser på den ønskede destination eller for det antal personer, der er valgt. Du kan nulstille kriterierne og gentage søgningen ved kun at vælge destinationen.
Der må have været flere af jer, der faldt for denne bolig! Denne meddelelse vises, når der ikke længere er nogen tilgængelighed, og det stadig er for nylig (et par minutter) til, at displayet kan tage højde for ændringen.
Denne meddelelse vises for din sikkerhed, så du ikke bliver skuffet.
Men gå ikke i panik, vi har masser af andre gode overnatningssteder på vores side!
Det er meget enkelt, med hvert nyt kriterium taget i betragtning, vises de andre kriterier kun, hvis der er tilgængelighed svarende til det tidligere kriterium. Vi råder dig derfor til først at vælge det kriterium, der er vigtigst for dig (placeringsdato eller budget for eksempel).
Du forfiner det, mens du går, og ender med at finde præcis det ophold, der passer til dig. Alle kriterier skal ikke udfyldes, hvis du ikke har nogle særlige krav i forhold til type bopæl, er der ingen grund til at udfylde dette felt, det vil forhindre dig i at udelukke ophold, der ville have passet dig.
Et eksempel: Jeg vil gerne til en prestigefyldt bolig for mindre end 500 euro.
Jeg udfylder feltet "vælg dit budget" og feltet "vælg din boligtype".

Søgningen udføres på egen hånd i henhold til disse kriterier og giver dig de mulige datoer for at rejse til denne pris i denne type overnatning, uden at tage højde for antallet af personer, regionen eller destinationen.
Selvfølgelig !
For at ændre sproget kunne intet være nemmere. Gå til bunden af siden ved siden af de juridiske meddelelser og opdag webstedet på fransk, engelsk, spansk og hollandsk!
Fantastisk, du har fundet din drømmebolig!
Når dit ophold er blevet valgt, skal du gå til trin 2 i din ordre med titlen "Valgmuligheder og forsikring". Nederst på siden skal du indsætte din salgsfremmende kode og derefter klikke på "OK".
Hvis den indtastede kampagnekode ikke gælder, så husk at kontrollere, at din kode er indtastet korrekt, dens gyldighedsdato og dens berettigelse ;)
For enhver reservation på Vacansoleil modtager du 10% af prisen på din leje i form af kredit, op til maks. €300. Du kan bruge dette beløb som rabat på et nyt ophold. Din præmiepulje bliver tilgængelig, så snart dit ophold slutter og kan bruges til en ny reservation på det tidspunkt. Bemærk dog, at dit nye ophold skal finde sted inden den 30. september 2025. Det samlede antal reserverede overnatninger skal være mindst 3 gange værdien af din præmiepulje. Her er to eksempler:
  • Du har en præmiepulje på €50. Din nye reservation skal være mindst €150 for at bruge din rabat, og opholdet skal finde sted inden den 30. september 2025.
  • Du har en præmiepulje på €100. Din nye reservation skal være mindst €300 for at bruge din rabat, og opholdet skal finde sted inden den 30. september 2025.
Nemt, ikke?
Så snart du foretager en reservation, sætter vi dit præmiepuljebeløb i bero. Når din ferie er slut, bliver din kredit tilgængelig i din kitty. Du kan derfor nu bruge din kitty til en ny reservation, forudsat at opholdet finder sted inden 30. september 2025.
Log ind på din konto og klik på "Jeg bruger min penge", før du foretager betalingen. I præmieoversigten vil du se, at præmiepuljen er trukket fra det beløb, der skal betales.
Rabatten på 10 % i præmiepuljen er beregnet ud fra prisen på overnatning. Reserverede muligheder, servicegebyrer, rengøringsgebyrer, forsikringer, tillæg og andre omkostninger er ikke inkluderet. Den maksimale reduktion, du kan nyde godt af, er €300.
Du kan bruge din kitty til enhver ny reservation, hvor prisen på overnatning er mindst 3 gange højere end værdien af din kitty. Log ind på din rejsekonto for at kontrollere din saldo. Når du booker, skal du klikke på knappen "Jeg bruger min kitty", før du foretager betalingen. Præmiepuljens beløb vil blive trukket direkte fra det beløb, der skal betales.
Hvis du aflyser dit næste ophold, vil præmiepuljen også blive annulleret.
Tag en dyb indånding, så finder vi løsningen! Tjek først, om du har gjort følgende:
  • Du er logget ind på din konto.
  • Mængden i din kitty er tilgængelig. Hvis beløbet stadig "afventer", skal du vente til slutningen af dit ophold for at bruge det.
  • Prisen på den bolig, du ønsker at reservere, er mindst 3 gange højere end værdien af din kredit.
  • Ankomstdatoen for opholdet er før den 30. september 2025.
Hvis du har tjekket disse punkter, og det stadig ikke virker, bedes du kontakte vores kundeservice.
Beløbet i din kitty kan ikke bruges med tilbagevirkende kraft og er kun gyldigt til en fremtidig reservation.
Hvis din fond er udløbet, betyder det, at du ikke har foretaget en reservation i et stykke tid. Men bare rolig, hvis du bestiller igen hos Vacansoleil, vil du straks nyde godt af en 10% reduktion baseret på værdien af din reserverede bolig, gældende for et fremtidigt ophold!
Nej, det er desværre ikke muligt. Da Vacansoleil er blevet opkøbt, er de gamle rabatter og kampagnekoder blevet deaktiveret. Du kan altid kontakte vores kundeservice. Vi vil kunne se, om der er mulighed for at konvertere din kredit til en ny rabat, som så er gældende. Vi håber, du forstår, at det er umuligt for os at afgive løfter om dette emne på nuværende tidspunkt.
Maeva tror fuldt og fast på Vacansoleil-mærkets fremtid. Derudover svarer begrebet maeva perfekt til Vacansoleils aktiviteter. Eller som Nicolas Beaurain, direktøren for maeva, siger: "Vacansoleil er et vigtigt og stærkt brand med mere end 50 års erfaring på det europæiske campingmarked. Vi er meget glade for at beholde dette mærke og give det en ny fremtid . Ikke kun i Holland, men også i andre europæiske lande. Vi vil arbejde hårdt på dette i de kommende måneder."
Ja, Vacansoleil har nu været en del af den store maeva-familie i et par måneder!
Vær opmærksom på, at intet ændrer sig for dig, bortset fra nye destinationer og nye campingpladser i hele Europa, og især i Frankrig!
Selvfølgelig er vi tilbage! Vacansoleil gjorde comeback med stor fanfare i slutningen af 2023! Det er rigtigt, at vores virksomhed indgav en konkursbegæring sidste år, men campingspecialisten i Frankrig maeva (fra samme koncern som Center Parcs) købte Vacansoleil-navnet og nogle af dets ansatte. Kort sagt, vi er tilbage i erhvervslivet! Fra vores nye kontorer i Westerhoven ser vi frem til igen at hjælpe dig med at finde din ideelle campingferie.
Nu hvor maeva og Vacansoleil er gået sammen, har Vacansoleil-stedet gennemgået en forvandling. Fordi vi arbejder hårdt på det nye websted, kan du stadig se automatiske tekster på nogle sider. Det er kun midlertidigt. Et helt nyt site vil blive lanceret meget snart, fyldt med inspiration samt forenklede søgefunktioner. Derudover har du flere valgmuligheder end før. Indtil da kan du blot søge og booke på den aktuelle side uden besvær. Vi byder dig snart velkommen til det nye miljø!
Du kan selvfølgelig altid kontakte os. Vores nye kundeservice er nu tilgængelig, og vi besvarer gerne dine spørgsmål. Har du brug for mere information om en campingplads? Har du et spørgsmål om Vacansoleil? Tøv ikke længere og tag din telefon. Vi er til rådighed for at hjælpe dig mandag til fredag, 9:30 til 19:30, lørdag 9:00 til 17:00 og søndag 10:00 til 17:00.
Selvfølgelig ! Du kan altid med ro i sindet booke din campingferie hos os. Vacansoleil har fået en ny ejer takket være maeva, men vi vil fortsætte med at operere under det samme betroede navn: Vacansoleil. Denne nye udvikling giver os mulighed for at udvide vores muligheder og tilbyde dig den bedst mulige ferieoplevelse, stadig med den samme passion og garanterede kvalitet, som du har forventet af os i 55 år. Så i 2024 er vi stadig klar til at opfylde dine ferieønsker. Book med ro i sindet, og lad os tilbyde dig den bedst mulige campingferie!

Vil du vide mere om samarbejdet mellem Vacansoleil og maeva? Så tag et kig her
Vacansoleil blev opkøbt af maeva, onlinerejsebureauet for Pierre & Vacances Group - Center Parcs, i oktober 2023. En win-win situation for Vacansoleil og for dig som campingentusiaster. Maeva er et kendt feriemærke i Frankrig, med ægte passion og ekspertise inden for campingferier. Udover at leje boliger og lejligheder tilbyder maeva mere end 1.300 campingpladser på sin egen online platform. Mere end en halv million mennesker booker deres ferie hos maeva hvert år. Nu hvor Vacansoleil og maeva er gået sammen, vil du kunne drage fordel af et endnu bredere udvalg af ferieoplevelser med endnu flere muligheder.

Vil du vide mere om samarbejdet mellem Vacansoleil og maeva? Så tag et kig her
Maeva er online rejsebureau for Pierre & Vacances Group - Center Parcs, og ejer af Vacansoleil siden oktober 2023. Maeva er en feriepioner og tilbyder et meget bredt udvalg af ferieboliger, herunder 1.300 campingpladser, på en enkelt platform. Mere end en halv million mennesker booker deres ferie hos maeva hvert år. For eksempel har Maeva sine egne campingpladser, som repræsenterer mere end 60 % af reservationerne i sommersæsonen. Der foretages 140.000 reservationer på maevas hjemmeside hvert år. Derudover er maeva forpligtet til den økologiske overgang i ferieudlejningssektoren. I 2017 lancerede maeva franchiseprogrammet "Camps maeva", hvor 44 campingpladser allerede er tilknyttet.
Vil du vide mere om samarbejdet mellem Vacansoleil og maeva? Så tag et kig her
For dig som campingentusiaster vil alt forblive det samme. Det store antal campingpladser til attraktive priser, samt vores pålidelige service, vil forblive det samme, som du forventer af os. Derudover arbejder vi hårdt på en ny hjemmeside, som vil gøre dine feriereservationer endnu nemmere. Forvent optimeringer som en smart søgefunktion og en stigning i vores campingpladsudbud i den nærmeste fremtid. Vi ser frem til at give dig en endnu bedre ferieoplevelse.
APST står for Professional Tourism Solidarity Association. Denne velrenommerede organisation giver økonomiske garantier og støtte, hvis en rejseorganisation støder på problemer. Hvis det rejsebureau, du har bestilt hos, ikke er i stand til at drive rejsen, garanterer APST, at du stadig kan gennemføre den samme rejse med et andet tilknyttet rejsebureau. De tager sig af ferien. Hvis dette ikke er muligt, sørger APST for, at du får dine penge tilbage. Læs her for mere information.
Vi mener, det er vigtigt, at du booker din ferie med fuld ro i sindet og tillid. Da Vacansoleil blev en del af den franske gruppe Pierre et Vacances-Center Parcs i 2023 (og administreres af onlinerejsearrangøren maeva-La France du Nord au Sud), får du automatisk fordel af APST-dækning, når du foretager en reservation hos os. Det gør ikke noget, at det er en fransk organisation.