Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål - Hjemme igen

Hvor kan vi stille spørgsmål og give feedback vedr. vores ferie?

Vi vil meget gerne høre om jeres ferie. Efter I er kommet hjem vil I modtage en e-mail med et spørgeskema, hvori I kan give jeres mening til kende. Hvis dette ikke er tilstrækkeligt er I naturligvis altid velkomne til at kontakte vores personale telefonisk.

Er det muligt at lave en booking til næste år?

Fremgår der priser ved jeres valgte periode, kan ferien bookes!
Første rate, som udgør 30% af lejeprisen samt reservationsgebyr, skal betales indenfor syv dage efter booking.

Fremgår der ikke priser ved jeres valgte periode?
Hvis der ikke fremgår priser ud fra den valgte periode, så er priserne endnu ikke kendte. I kan lave en forhåndsreservation, som I vil modtage en bekræftelses e-mail på. I skal betale kr. 2.000,- pr. bolig i gebyr. Når vi kender priserne, sender vi en endelig bookingbekræftelse med disse til jer, hvorefter I kan beslutte om I ønsker at fastholde bookingen. Det indbetalte beløb fratrækkes i beløbet, der skal betales i 1. rate. Hvis I ønsker at annullere vil I straks få tilbagebetalt det indbetalte gebyr.

Bemærk: En forhåndsbooking er ikke en garanti for bolig eller campingplads.

Gratis ændring af jeres booking til 2019.
I kan ændre jeres booking én gang uden gebyr inden d. 15. april. Det betyder, at I kan ændre campingplads, boligtype, datoer og opholdets længde, hvis der er ledigt naturligvis. Ønsker I at ændre noget, så kontakt os.

Følgende gælder for bookinger i 2020:
I kan ændre jeres booking gebyrfrit indtil den 31. December 2019 og ændre jeres booking én gang gratis indtil 15. april 2020. Efter denne dato beregnes annulleringsgebyr i henhold til vores lejebetingelser.