Find svar på dine spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
-
Hos Vacansoleil kan du booke din ferie til den bedste pris.
Fandt du det samme ophold billigere inden for 24 timer efter booking med en af vores konkurrenter? Vi vil betale dig tilbage forskellen.
I dette tilfælde sende en e-mail til eftersalg@vacansoleil.com med prisen på det andet mærke, og dit Vacansoleil bookingnummer. Selvfølgelig, det skal være præcis det samme ophold: samme campingplads, samme indkvartering og samme ankomst og afrejse datoer. Den bedste prisgaranti gælder ikke, hvis Vacansoleils pris falder.
Som vores lager konstant ændrer sig, kan priserne ændre sig. For eksempel under hensyntagen til sidste minut tilbud og midlertidige rabatter. Den bedste prisgaranti gælder kun, hvis det samme ophold er billigere på et andet mærke inden for 24 timer efter din reservation.
Den bedste prisgaranti gælder kun for lejeprisen, og ikke for omkostninger relateret til reservationen, de valgte muligheder eller andre ekstra gebyrer. -
Vi tilbyder dig flere metoder til afvikling, det er op til dig at vælge!
- Bankkort: direkte på sikker hjemmeside eller telefon med en kunderådgiver
- PayPal: på det sikre site - opmærksomhed skal betales total betaling af dit ophold, ingen depositum.
- Overfør: Se afsnit « Betal min reservation af bankoverførsel »
- Bank cheques (+ 18 euro): Servicegebyr på 18 euro plus. Bemærk venligst, at reservationen kun blokeres ved modtagelsen af sidstnævnte. Ingen bank check vil blive accepteret inden for 15 dage efter opholdets start.
- Rejsekort (ANCV) / Gavekuponer (Tir Groupé, Billetter Compliments, Cadhoc)(+ 18 euro) Yderligere serviceafgifter for denne betalingsmetode, ud over det oprindelige gebyr: Vi accepterer ferie- eller gavekort op til 100% af det samlede beløb af dit ophold. Hvis det er en afgang for mere end en måned, vil vi først bede dig om en 30% depositum for at blokere reservationen. I dette tilfælde anbefaler vi, at du betaler depositum ved kreditkort for eksempel, og at sende os feriekontrollen for betalingen af balancen (som skal ankomme en måned før afrejse).
- ANCV Connect : direkte på sikker hjemmeside eller telefon med en kunderådgiver. I modsætning til ANCV cheques kan hele opholdet betales i ANCV Connect uden ekstra omkostninger. Bemærk venligst, at hvis ANCV-forbindelsen ikke indeholder hele opholdet, skal resten af opholdet være gennemført af kreditkort.
Hvis dette er en afgang på mindre end en måned, vil vi bede dig om hele betalingen for at blokere reservationen. Du kan dog betale hele med kreditkort, for eksempel og derefter sende os feriekontrollen. Vi vil automatisk genkreditere dit kreditkort af det beløb, der sendes af feriekuponer (net af mailbehandlingsgebyrer) af din reservation inden for højst 2 måneder.
Send den ønskede mængde til:
La France du Nord au Sud - Booking service - 11 rue de Cambrai - 75019 Paris
For mere information om dit ophold, vil vores Ferierådgivere være til din rådighed fra mandag til lørdag fra 09:30 til 19:30. -
Det er meget enkelt: Din rejsekonto er tilgængelig fra hjemmesidens hjemmeside eller på Klik her.
Hvis du vil identificere dig, skal du blot indtaste din e-mail-adresse og adgangskode oprettet, når du opretter din konto.
Hvis du ikke længere husker din adgangskode, skal du blot klikke på glemt adgangskode, og hoppe tricket spilles!
-
Du kan foretage din anmodning om ændringer ved at logge ind på din rejsekonto og klikke på "Rediger eller annullere dit ophold" for at skrive din anmodning.
Din reservation kan ændres inden for tilgængelighedsbegrænsningerne. For en ændring i dato, leje eller type indkvartering, vil et flad gebyr på mindst 40 euro blive opkrævet. Hvis ændringen involverer afbestillingsgebyrer med vores hostingfirma, kan gebyrerne blive opkrævet for dig. Bemærk venligst, at ingen afbestillingsanmodning kan registreres via telefon.
Mit ophold
-
Forpligtelsen af sikkerheden er underlagt bank frister: enten 15 dage for betaling af bankkort, og for betaling ved check, er sidstnævnte enten returneret eller ødelagt af partneren.
-
Vores hjemmeside tilbyder mere end 15.000 "kærlige" udlejning til at rumme dine hunde og katte, med undtagelse af dyr af farlige kategorier. For at sikre, at dit kæledyr er velkomne, skal du bruge filteret 'Pets tilladt', når du søger. Kun hunde og katte kan indkvarteres, begrænset til en bolig, og et supplement kan anmodes om grundig rengøring. Det er obligatorisk at præsentere en up-to-date vaccination bog ved ankomsten, og dit kæledyr må ikke bo alene i indkvarteringen. Rapporter tilstedeværelsen af dit kæledyr, så snart du booker. Kanin, NACs, indiske svin, paryk og andre fugle accepteres ikke. For flere tips om ophold med dit kæledyr, besøg www.nosvacances entreamis.com, i partnerskab med 30 Million Friends Foundation.
-
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelsesmail, kan det være der ved en fejl. Du kan også logge ind på din konto for at se, om din reservation vises. Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice via e-mail på serviceclients@maeva.com eller telefon på følgende gratis nummer: 01 81 80 25 43.
-
Du kan finde din faktura ved at logge ind på din rejsekonto under "Mine reservationer".
Det vil være til rådighed, når din reservation er blevet betalt fuldt ud. -
Intet problem! Valg såsom en babystol, en børneseng, et TV... hvis de ikke automatisk er en del af tjenesten skal bestilles fra bopælen.
For dette, kan du notere dit ønske i den hvide boks, der leveres til dette formål på siden af ordrebekræftelsen. Hvis du allerede har gennemført din reservation, så send os din anmodning via e-mail med dit filnummer og det navn, der er registreret. Vi vil derefter overføre den til vores hosting partner.
Hvis din kupon allerede er tilgængelig på din rejsekonto, kan du også kontakte vores hostingpartner direkte, hvis kontaktoplysninger vises på dokumentet. -
Når du ankommer på stedet, vil receptionen af din bolig bede dig om din "billet" (også kaldet "voucher" eller "travel dokument"). Dette dokument opsummerer alle oplysninger om dit ophold: kontaktoplysninger om din bolig, ankomsttider, oplysninger om din ferie destination osv.
Din voucher kan downloades til din rejsekonto / Min konto plads et par dage efter balancen af dit ophold er betalt. Du vil blive informeret via e-mail.
For at få adgang til din reservation ved ankomsten, skal du fremvise din kupon.
Hvis du vil udskrive din kupon, skal du bare gå til din rejsekonto, der er tilgængelig fra maeva.coms hjemmeside. Du kan identificere dig selv ved hjælp af din e-mail og adgangskode oprettet, når du registrerer dig. Du vil derefter få adgang til oversigten over din fil. Vælg derefter "Udskriv min kupon". Dette vises takket være Acrobat Reader-applikationen, skal du bare begynde at udskrive.
Hvis du har svært ved at downloade din kupon, vil vores turistattraktioner være til din rådighed fra mandag til fredag fra kl.
01 81 80 25 43.
Nyd dit ophold og føl dig velkommen til at dele dine billeder på nettet med #maevacom! -
Og vi forstår dig! :)
Vi inviterer dig til at notere dit ønske i den hvide ramme, der leveres til dette formål på siden af ordrebekræftelsen. Hvis du allerede har gennemført din ordre, send os din anmodning via e-mail til infos@maeva.com med dit filnummer og det navn, hvor den blev registreret. Vi vil derefter overføre den til vores hosting partner.
BEMÆRK: Det er de boliger, der tildeler lejlighederne. Under disse betingelser kan vi ikke garantere 100%, at din anmodning vil blive opfyldt. Vores hostingpartnere gør dog altid deres yderste for at imødekomme dine forventninger! -
StartFragmentDette er, hvad vi anbefaler dig at gøre, men det afhænger af den virksomhed, du har booket.
I de fleste campingpladser og udlejning "maeva Home", behøver ikke at gå til receptionen for at indsamle dine nøgler eller betale turistskatten!
Med Pre-checkin 100% online kan alle disse formaliteter finde sted online, og dine nøgler venter på dig direkte i din udlejningsbil. For check-out er en kontaktløs nøgle også konfigureret.EndFragment -
Disse oplysninger er tilgængelige på din "ekschange kupon".
Dette dokument opsummerer alle oplysninger om dit ophold. Her finder du kontaktoplysningerne på din bolig, et adgangskort og en masse oplysninger om din ferie destination.
Din kupon kan downloades til din rejsekonto et par dage efter, at dit ophold er betalt. Du vil blive informeret via e-mail.
BEMÆRK: Vi kommunikerer ikke kontaktoplysningerne på vores ferieboliger, før dit opholds balance er betalt. -
Din lille ledsager har også ret til at ændre luft! På hjemmesiden finder du ofte et kriterium: kæledyr tilladt. Du har derefter adgang til mere end 15.000 sommerhuse, der er "kælevenligt"!
Desværre for Chouquette le hamster, de eneste dyr tilladt i feriebygninger er hunde og katte - ud af farlige kategorier, og det kan holdes på en leash.
Kæledyr er ofte underlagt et dagligt supplement til at blive betalt på stedet. Det svarer til en større husholdning for at fjerne hår for eksempel... Vores firbenede venner er begrænset til 1 per enhed, og du skal præsentere en opdateret vaccination bog ved ankomsten.
Du er civil ansvarlig. So Rex skal ledsage dig hele dagen og kan ikke bo alene i lejen. Stadig... for ham også, det er helligdage!
Så at du er, velkommen i de bedste betingelser, synes at rapportere så snart du booker, at du kommer med Rex eller Felix eller Mina... endelig dit kæledyr.
Og for at tilbringe et serene ophold, vores partner 30 Million Friends Foundation har forberedt dig en checklist fuld af tips til at rejse serene samt værdifulde tips til at finde på hjemmesiden: www.nosvacances entreamis.com / -
De fleste af tiden finder ankomster mellem 5pm og 7pm, så hold kan forberede din bolig efter afrejse fra de tidligere feriegæster.
I tilfælde af sen ankomst eller på en anden dag end lørdag, kan du kontakte din ejendom et par dage før det nummer, der vises på din kupon for at forhindre dem og løse dem, hvordan du gendanner tasterne. -
Det afhænger af indkvarteringen!
Denne information er inkluderet i beskrivelsen af din bolig på din rejsekonto (i sektionen: Flere oplysninger) tilgængelig fra hjemmesiden. Når sengetøj lejen er valgfri, kan du medbringe dine eller betale et tillægsgebyr for denne service. -
På din kupon, som indeholder alle oplysninger om dit ophold, vil du finde de tidspunkter, hvor receptionen er åben på ankomstdagen, samt telefonnummeret på din bolig. Sørg for at kontakte dem for at advare dem om din forsinkelse og vurderingen af tidspunktet for din ankomst, de vil derefter give dig specifikke instruktioner til at genvinde nøglerne af din bolig.
-
For ethvert ophold i Frankrig og Spanien, skal du betale turistskatten, mængden af varierer mellem €0,2 og € per person. Dette beløb er fastsat af kommunerne og kan være nul eller nedsat for børn i henhold til lokale regler. Turistskatten vil blive opkrævet ved ankomst ved din bolig.
De landlige betingelser er sammenfattet nedenfor:- Frankrig: Boligskatten gælder kun for voksne (+18 år). Børn er fritaget.
- Spanien: Boligskatten gælder for voksne og børn fra 16 år. Børn under 16 år er fritaget.
- Belgien og Holland: Skatten gælder for alle voksne og børn.
- Tyskland: Voksne betaler skat, mens børn under 6 år er fritaget.
- Italien: Skatten gælder for voksne og børn fra 10 år. Børn under 10 år er fritaget.
- Portugal: Voksne betaler skat, mens børn under 13 er fritaget.
- Kroatien: Voksne betaler skat. Børn mellem 12 og 18 år får gavn af en nedsat sats (halpris), og de under 10 år er fritaget.
Depositummet er også til rådighed ved receptionen af din bolig ved ankomsten. Dets beløb er angivet på din kupon.
I nogle tilfælde kan afgifter (vand, elektricitet) indstilles i henhold til måleraflæsning eller pakken. Hvis det er tilfældet, vil det blive angivet på din kupon.
Og det er det!
Nyd dit ophold og føle dig fri for at dele dine fotos på sociale medier!
Betaling
-
Ved modtagelse af din betaling videresendes reservationen til den valgte indkvartering. Derfor modtager vi hurtigst muligt bekræftelse af tilgængeligheden af den reserverede indkvartering.
I meget sjældne tilfælde af utilgængelighed, annullerer vi betalingen og vender tilbage til dig for at søge sammen for en anden bolig tilpasset dine behov. Hvis pengene allerede er blevet debiteret fra din konto, og ikke tilfredsstillende alternativ er blevet identificeret, vil dit kort blive genkrediteret med det samme. -
For ethvert ophold i Frankrig og Spanien, skal du betale turistskatten, mængden af varierer mellem €0,2 og € per person. Dette beløb er fastsat af kommunerne og kan være nul eller nedsat for børn i henhold til lokale regler. Turistskatten vil blive opkrævet ved ankomst ved din bolig.
De landlige betingelser er sammenfattet nedenfor:- Frankrig: Boligskatten gælder kun for voksne (+18 år). Børn er fritaget.
- Spanien: Boligskatten gælder for voksne og børn fra 16 år. Børn under 16 år er fritaget.
- Belgien og Holland: Skatten gælder for alle voksne og børn.
- Tyskland: Voksne betaler skat, mens børn under 6 år er fritaget.
- Italien: Skatten gælder for voksne og børn fra 10 år. Børn under 10 år er fritaget.
- Portugal: Voksne betaler skat, mens børn under 13 er fritaget.
- Kroatien: Voksne betaler skat. Børn mellem 12 og 18 år får gavn af en nedsat sats (halpris), og de under 10 år er fritaget.
Depositummet er også til rådighed ved receptionen af din bolig ved ankomsten. Dets beløb er angivet på din kupon.
I nogle tilfælde kan afgifter (vand, elektricitet) indstilles i henhold til måleraflæsning eller pakken. Hvis det er tilfældet, vil det blive angivet på din kupon.
Og det er det!
Nyd dit ophold og føle dig fri for at dele dine fotos på sociale medier!
-
Intet minimum kræves: alle ophold er berettiget til betaling i 3 gange, uanset omkostningerne!
-
Nej, betaling i tre gange er gratis for alle.
-
Når du foretager en reservation, vil vi bede dig om en 15% rabat på opholdets pris. Du skal betale denne konto med det samme. Du skal kun betale det resterende beløb 30 dage før afrejsedatoen. Du kan også vælge at betale hele opholdet på én gang eller i flere rater. Hvis du booker mindre end 30 dage før afrejsedatoen, vil vi bede dig om at betale hele opholdet på én gang.
-
Rabatten er 15% af opholdet. Dette inkluderer det 20.00€-filgebyr, den obligatoriske deltagelse i Disaster Fund, den obligatoriske deltagelse af 10.00€ for SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden) og desuden den mængde forsikring du har valgt.
-
Der er nogle obligatoriske omkostninger, men det betyder, at du kan nyde din ferie i fred af sind. Nogle gange skal du betale et miljøbidrag eller en turistskat på dit feriested.
Leje af sengetøj er også obligatorisk. Bare rolig, vil du se alle omkostninger på forhånd i oversigten af din tur. På den måde vil du vide præcis, hvad der sker. -
Fantastisk nyheder, du har en promo kode! Du kan nemt bruge det online. Hvis du booker et ophold på vores hjemmeside, kan du indtaste din rabatkode, når du foretager din reservation. Nedsættelsen vil blive trukket direkte. Det er det enkle! Visse reklamekoder kan kun bruges via telefon med vores kundeservice. Hvis dette er tilfældet for din kode, vil den blive nævnt i de juridiske meddelelser.
-
Vi tilbyder dig flere metoder til afvikling, det er op til dig at vælge!
- Bankkort: direkte på sikker hjemmeside eller telefon med en kunderådgiver
- PayPal: på det sikre site - opmærksomhed skal betales total betaling af dit ophold, ingen depositum.
- Overfør: Se afsnit « Betal min reservation af bankoverførsel »
- Bank cheques (+ 18 euro): Servicegebyr på 18 euro plus. Bemærk venligst, at reservationen kun blokeres ved modtagelsen af sidstnævnte. Ingen bank check vil blive accepteret inden for 15 dage efter opholdets start.
- Rejsekort (ANCV) / Gavekuponer (Tir Groupé, Billetter Compliments, Cadhoc)(+ 18 euro) Yderligere serviceafgifter for denne betalingsmetode, ud over det oprindelige gebyr: Vi accepterer ferie- eller gavekort op til 100% af det samlede beløb af dit ophold. Hvis det er en afgang for mere end en måned, vil vi først bede dig om en 30% depositum for at blokere reservationen. I dette tilfælde anbefaler vi, at du betaler depositum ved kreditkort for eksempel, og at sende os feriekontrollen for betalingen af balancen (som skal ankomme en måned før afrejse).
- ANCV Connect : direkte på sikker hjemmeside eller telefon med en kunderådgiver. I modsætning til ANCV cheques kan hele opholdet betales i ANCV Connect uden ekstra omkostninger. Bemærk venligst, at hvis ANCV-forbindelsen ikke indeholder hele opholdet, skal resten af opholdet være gennemført af kreditkort.
Hvis dette er en afgang på mindre end en måned, vil vi bede dig om hele betalingen for at blokere reservationen. Du kan dog betale hele med kreditkort, for eksempel og derefter sende os feriekontrollen. Vi vil automatisk genkreditere dit kreditkort af det beløb, der sendes af feriekuponer (net af mailbehandlingsgebyrer) af din reservation inden for højst 2 måneder.
Send den ønskede mængde til:
La France du Nord au Sud - Booking service - 11 rue de Cambrai - 75019 Paris
For mere information om dit ophold, vil vores Ferierådgivere være til din rådighed fra mandag til lørdag fra 09:30 til 19:30.
Flexi+ tilbuddet
-
Det afhænger af opholdet. Hvis du har valgt vores gratis afbestillingsgaranti, vil du kunne annullere gratis op til 30 dage før dit ophold. Vi tilbyder denne mulighed for de fleste af vores destinationer, men nogle er undtagelser. Log ind på din My Vacansoleil konto for at se afbestillingspolitikken for dit ophold.
-
Vi vil refundere dig inden for 48 timer via den betalingsmetode, du brugte. Med Flexi+: 80% af det beløb, du betalte, vil blive refunderet inden for 48 timer (ekskl. forsikringsomkostninger) og 20% vil blive refunderet i din indkøbskurv på din rejsekonto, for at blive brugt til din næste ferie inden for 1 års indsats på tilbagebetalingsdatoen.
-
Hvis du vil annullere din reservation, skal du blot logge ind på din rejsekonto, klikke på menuen "Mine kommende ophold" og på fanen "Kancel mit ophold".
Bemærk venligst, at ingen afbestillingsanmodning kan registreres via telefon. -
Intet, intet, nada! Hvis du virkelig vil give en grund, må du meget gerne dele den på Instagram med #flexi+ #vacansoleil, hvis du ønsker det.
-
Ja, ja, og igen ja! Flexi+ er tilgængelig for alle boliger, og det er en service, der tilbydes udelukkende af Vacansoleil.
-
Med Flexi eller Flexi+-pakken modtager du kun refusionen af opholdet. Dette gælder ikke for andre muligheder og forsikring.
-
Med den klassiske afbestillingsforsikring er betingelserne fastsat af forsikringsselskabet. Generelt vil du kun blive refunderet, hvis du skal aflyse af hastemæssige årsager såsom sygdom, død eller afskedigelse. Disse grunde gælder ikke for Flexi-pakker, og du vil også gendanne dine penge, hvis du ønsker at gå til en anden destination for eksempel. Men tage hensyn til, at den endelige afbestillingsdato varierer efter Flexi-pakken valgt. Dette er 30 dage før opholdets startdato med Flexi, og op til 1 dag før opholdets start med Flexi+.
Administrer min reservation
-
Du ønsker at tale med os "i sandhed"? Sød:)
Vores call center er åbent fra 09:30 til 19:30 mandag til lørdag, og vores ferie rådgivere vil være glade for at svare dig!
Planlægninger med den mindste online vente er i midten af morgenen mellem 10:15 og kl. Hvis du ikke kan nå os via telefon, kan du sende os en e-mail. -
Det afhænger af opholdet. Hvis du har valgt vores gratis afbestillingsgaranti, vil du kunne annullere gratis op til 30 dage før dit ophold. Vi tilbyder denne mulighed for de fleste af vores destinationer, men nogle er undtagelser. Log ind på din My Vacansoleil konto for at se afbestillingspolitikken for dit ophold.
-
Hvis du vil få adgang til oversigten over din booking, skal du blot logge ind på din rejsekonto, der er tilgængeligt fra hjemmesiden på vores hjemmeside. Du vil få adgang til detaljerne for det ophold, du har reserveret, det beløb, der allerede er betalt, balancen skal betales osv. Du kan også bestille ekstra muligheder eller udskrive din kupon.
-
Fantastisk, har du flash på et af vores ophold?! Desværre tager vi ikke en mulighed. Kun reservationer ledsaget af et depositum på 30% af mængden af din leje sammen med mængden af servicegebyrer er valideret.
For at være sikker på at nyde opholdet på dit valg, anbefaler vi, at du betaler det krævede depositum, via telefon eller via internettet, for at bekræfte din reservation. -
Du blæse et godt slag, og du kalder vores ferierådgivere (de kan nås mandag til lørdag fra 09:30 til 19:30). De kender vores destinationer godt og er til din rådighed for at informere og ledsage dig i at vælge og bestille dit ophold.
-
Du kan foretage din anmodning om ændringer ved at logge ind på din rejsekonto og klikke på "Rediger eller annullere dit ophold" for at skrive din anmodning.
Din reservation kan ændres inden for tilgængelighedsbegrænsningerne. For en ændring i dato, leje eller type indkvartering, vil et flad gebyr på mindst 40 euro blive opkrævet. Hvis ændringen involverer afbestillingsgebyrer med vores hostingfirma, kan gebyrerne blive opkrævet for dig. Bemærk venligst, at ingen afbestillingsanmodning kan registreres via telefon. -
Fremragende nyheder, det betyder helligdage nærmer sig!
For at bekræfte din reservation, skal du blot foretage en indbetaling på 30 % af beløbet på din leje sammen med mængden af servicegebyrer og afbestillingsgaranti (hvis det ønskes).
Mindre end en måned fra afrejsen, er det nødvendigt at betale for hele dit ophold for at bekræfte din reservation. -
Ved modtagelse af din betaling videresendes reservationen til den valgte indkvartering. Derfor modtager vi hurtigst muligt bekræftelse af tilgængeligheden af den reserverede indkvartering.
I meget sjældne tilfælde af utilgængelighed, annullerer vi betalingen og vender tilbage til dig for at søge sammen for en anden bolig tilpasset dine behov. Hvis pengene allerede er blevet debiteret fra din konto, og ikke tilfredsstillende alternativ er blevet identificeret, vil dit kort blive genkrediteret med det samme. -
Det er meget enkelt: Din rejsekonto er tilgængelig fra hjemmesidens hjemmeside eller på Klik her.
Hvis du vil identificere dig, skal du blot indtaste din e-mail-adresse og adgangskode oprettet, når du opretter din konto.
Hvis du ikke længere husker din adgangskode, skal du blot klikke på glemt adgangskode, og hoppe tricket spilles!
-
Vi har brug for dine kontaktoplysninger for at kontakte dig, under ingen omstændigheder vil de blive distribueret til en tredjepart. Så du kan forlade dem uden frygt, vi anbefaler dig, da det kan ske, at vi skal kontakte dig før din ankomst.
Annullering
-
Tak for din reservation :)
Du kan kun abonnere på annulleringsgarantien på den første booking. Det kan ikke tegnes retrospektivt til ordren. Det skal betales fuldt ud ved booking. -
Tilbuddet er ikke en reservation eller mulighed og garanterer ikke den fremtidige tilgængelighed af din leje. Ingen beløb kan indløses til et tilbud.
-
Det afhænger af opholdet. Hvis du har valgt vores gratis afbestillingsgaranti, vil du kunne annullere gratis op til 30 dage før dit ophold. Vi tilbyder denne mulighed for de fleste af vores destinationer, men nogle er undtagelser. Log ind på din My Vacansoleil konto for at se afbestillingspolitikken for dit ophold.
-
Vi vil refundere dig inden for 48 timer via den betalingsmetode, du brugte. Med Flexi+: 80% af det beløb, du betalte, vil blive refunderet inden for 48 timer (ekskl. forsikringsomkostninger) og 20% vil blive refunderet i din indkøbskurv på din rejsekonto, for at blive brugt til din næste ferie inden for 1 års indsats på tilbagebetalingsdatoen.
-
Hvis du vil annullere din reservation, skal du blot logge ind på din rejsekonto, klikke på menuen "Mine kommende ophold" og på fanen "Kancel mit ophold".
Bemærk venligst, at ingen afbestillingsanmodning kan registreres via telefon. -
Ja, ja, og igen ja! Flexi+ er tilgængelig for alle boliger, og det er en service, der tilbydes udelukkende af Vacansoleil.
-
Med den klassiske afbestillingsforsikring er betingelserne fastsat af forsikringsselskabet. Generelt vil du kun blive refunderet, hvis du skal aflyse af hastemæssige årsager såsom sygdom, død eller afskedigelse. Disse grunde gælder ikke for Flexi-pakker, og du vil også gendanne dine penge, hvis du ønsker at gå til en anden destination for eksempel. Men tage hensyn til, at den endelige afbestillingsdato varierer efter Flexi-pakken valgt. Dette er 30 dage før opholdets startdato med Flexi, og op til 1 dag før opholdets start med Flexi+.
Loyalitetsfordele
-
Fantastisk, du fandt indkvartering af dine drømme!
Når du har valgt dit ophold, skal du gå til trin 2 af dine "Valg og forsikring" ordre. I bunden skal du indsætte din kampagnekode, og klik derefter på "OK".
Hvis den angivne kampagnekode ikke gælder, skal du overveje at kontrollere den korrekte adgang til din kode, dens gyldighedsdato og berettigelse;) -
Efter hver reservation på maeva.com og uanset opholdet reserverede, vil du få en refundering på 10% af beløbet på din bolig i form af maksimalt 300 euro. Din pool vil være tilgængelig i slutningen af dit ophold, og du kan bruge det til enhver reservation af et ophold før den 30. september 2026. Indkvarteringen reserveres skal være mindst 3 gange højere end værdien af feriepoolen. For at hjælpe dig, giver vi dig 2 små eksempler:
Hvis balancen til din ferie pool er 50€, kan du bruge den til at bestille et minimum ophold på 150€ før 30. september 2026
Hvis balancen til din ferie pool er 100€, kan du bruge den til at reservere et minimum ophold på 300€ før 30 september 2026
Nem, lige?
Prisen på din bolig er mindre end 3 gange mængden af din pool? Gå ikke i panik, vi vil automatisk beregne den maksimale mængde, du kan bruge til denne bolig! -
Så snart du foretager en reservation, lægger vi på at holde mængden af din pool. Når din ferie er overstået, bliver din kredit tilgængelig i din pool. Du kan nu bruge din pool til en ny reservation, forudsat at opholdet finder sted inden den 30. september 2025.
-
Log ind på din konto og klik på "Jeg bruger min pool", før du foretager betalingen. I prisoversigten vil du se, at beløbet af præmien trækkes fra det beløb, der skal betales.
-
10% rabat er beregnet ud fra prisen på indkvartering. Alle muligheder, servicegebyrer, rengøringsgebyrer, forsikring, kosttilskud og andre omkostninger er ikke inkluderet. Den maksimale rabat du kan få er 300 €.
-
Din pool vil gælde for alle ophold, hvis overnatning er mindst 3 gange højere end værdien af din ferie pool. Prisen på din bolig er mindre end 3 gange mængden af din pool? Gå ikke i panik, vi vil automatisk beregne den maksimale mængde, du kan bruge til denne bolig! Log ind på din rejsekonto for at kontrollere, at det beløb, der krediteres til din pool, er tilgængelig ved booking, klik på knappen "Jeg bruger min pool", før du foretager betalingen. Hop mængden af din præmie vil blive trukket fra prisen på dit nye ophold, og du vil derfor betale dit ophold billigere!
-
Hvis du annullerer dit næste ophold, vil beløbet af præmien også blive annulleret.
-
Tag en stor inspiration, vi finder løsningen! Kontrollér først, om du har udført følgende:
- Du er logget ind på din konto.
- Mængden i din pool er tilgængelig. Hvis beløbet stadig er "lukkende", skal du vente indtil slutningen af dit ophold at bruge det.
- Datoen for ankomsten af opholdet er før 30. september 2026.
-
Mængden i din pool er ikke brugbar retroaktivt og er kun gyldig for en fremtidig reservation.
-
Hvis din pool er udløbet, betyder det, at du ikke har foretaget en reservation for noget tid. Men rolig, hvis du booker med Vacansoleil igen, vil du straks drage fordel af en 10% rabat baseret på værdien af din reserverede indkvartering, gyldig for et næste ophold!
Presse
-
Du kan downloade billeder, logoer og pressefotos via vores mediesæt, tilgængelige på siden Kontakt Presse og nyheder.
-
Send din anmodning (specificeret emne, deadline og diskussion vinkel) til at trykke på@vacansoleil.com. Vores presse- og medieafdeling vil reagere så hurtigt som muligt for at diskutere de forskellige muligheder.
-
Vacansoleil har været en del af Pierre & Vacances Center Parks Group siden november 2023. Find mere information på siden Kontakt Presse og nyheds.
-
Hvis du er influencer, blogger eller indholdsskaber og gerne vil samarbejde med Vacansoleil, bedes du sende dit forslag (herunder dine kanaler, publikumsprofil og ide) til at trykke på@vacansoleil.com. Vores marketingteam vil gennemgå din ansøgning og svare så hurtigt som muligt.
-
Hvis du er journalist eller mediepartner, bedes du kontakte vores presse- og medieafdeling direkte. via e-mail : tryk@vacansoleil.com.
Vacansoleil er en del af Pierre & Vacances Center Parks gruppe. Se vores sider for mere information Kontakt Presse og nyheder. -
Vores seneste pressemeddelelser, artikler og nyheder er tilgængelige på vores side Tryk på kontakter og nyheder. Du kan også få adgang til tidligere pressemeddelelser og downloade pressedokumenter.
Placering af Vacansoleil
-
Nej, desværre, det er ikke muligt. Da Vacansoleil blev købt, blev de gamle rabatter og promo koder deaktiveret. Du kan altid kontakte vores kundeservice. Vi kan se, om der er mulighed for at konvertere din kredit til en ny rabat, der derefter vil være gyldig. Vi håber du vil forstå, at det er umuligt for os at gøre løfter på dette emne for tiden at være.
-
Maeva tror godt på fremtiden for Vacansoleil. Desuden passer begrebet af maeva perfekt til aktiviteterne i Vacansoleil. Eller som Nicolas Beaurain, direktør for maeva, siger: "Vacansoleil er et vigtigt og stærkt brand, med mere end 50 års erfaring på det europæiske campingmarked. Vi er meget glade for at holde dette mærke og at give det en ny fremtid. Ikke kun i Holland, men også i andre europæiske lande. Vi vil arbejde hårdt på dette i de kommende måneder."
-
Ja, Vacansoleil er nu en del af den store maeva-familie i et par måneder!
Vi ved, at ingen ændringer for dig, bortset fra nye destinationer og nye campingpladser i Europa, og især i Frankrig! -
Selvfølgelig er vi tilbage! Vacansoleil var en tilbagevenden i stor pumpe i slutningen af 2023! Det er sandt, at vores virksomhed har indgivet balancen sidste år, men specialisten af camping i Frankrig maeva (fra samme gruppe som Center Parcs), købte navnet på Vacansoleil og nogle af sine medarbejdere. Kort sagt, vi er tilbage i erhvervslivet! Fra vores nye kontorer i Westerhoven ser vi frem til at hjælpe dig med at finde din ideelle campingferie igen.
-
Nu, at maeva og Vacansoleil har været med til kræfter, har Vacansoleil gennemgået en transformation. Fordi vi arbejder hårdt på det nye websted, er det muligt, at du stadig ser automatiske tekster på nogle sider. Det er kun midlertidig. En helt ny hjemmeside vil blive skabt meget snart, fyldt med inspiration og forenklede søgefunktioner. Desuden vil du have flere valgmuligheder end før. Indtil da kan du bare søge og booke på den nuværende hjemmeside uden bekymring. Vi vil byde dig velkommen snart på det nye miljø!
-
Selvfølgelig kan du altid kontakte os. Vores nye kundeservice er nu tilgængelig, og vi er glade for at besvare dine spørgsmål. Har du brug for mere information om en campingplads? Har du et spørgsmål om Vacansoleil? Tøv ikke længere og afhente din telefon. Vi er til rådighed for at hjælpe dig fra mandag til fredag fra kl.30 til 7:30, lørdag fra kl.
-
Selvfølgelig! Du kan altid booke din campingferie med os den rolige ånd. Vacansoleil har en ny ejer takket være maeva, men vi vil fortsætte med at operere under samme betroede navn: Vacansoleil. Denne nye udvikling giver os mulighed for at udvide vores muligheder og tilbyde dig den bedst mulige ferieoplevelse, altid med den samme passion og kvalitet garanteret du har forventet fra os i 55 år. I 2024 er vi altid klar til at opfylde dine ferie ønsker. Reserve sindets fred og lad os tilbyde dig den bedste campingferie muligt!
Vil du vide mere om samarbejdet mellem Vacansoleil og maeva? Så tag et kig her. -
Vacansoleil blev opkøbt af maeva, online rejsebureauet for Groupe Pierre & Vacances - Center Parcs, i oktober 2023. En win-win situation, for Vacansoleil og for dig som campister. Maeva er et kendt feriemærke i Frankrig, med en sand passion og ekspertise i camping helligdage. Udover at leje indkvartering og lejligheder tilbyder maeva mere end 1.300 campingpladser på sin egen online platform. Mere end en halv million mennesker booker deres ferie med maeva hvert år. Nu, at Vacansoleil og maeva har indgået kræfter, kan du nyde et endnu bredere valg af ferieoplevelser, med endnu flere muligheder.
Vil du vide mere om samarbejdet mellem Vacansoleil og maeva? Så tag et kig her. -
Maeva er det online rejsebureau for Groupe Pierre & Vacances - Center Parcs og ejerne af Vacansoleil siden oktober 2023. Maeva er en ferie pioner og tilbyder et bredt udvalg af ferieboliger, herunder 1.300 campingpladser, på en enkelt platform. Mere end en halv million mennesker booker deres ferie med maeva hvert år. For eksempel har maeva sine egne campingpladser, som tegner sig for mere end 60% af bookinger i sommersæsonen. 140.000 reservationer foretages på maeva-webstedet hvert år. Derudover er maeva engageret i den økologiske omstilling i ferielejesektoren. I 2017 lancerede maeva franchiseprogrammet "Campings maeva", hvor 44 campingpladser allerede er tilknyttet.
Vil du vide mere om samarbejdet mellem Vacansoleil og maeva? Så tag et kig her. -
For dig, som campister, vil alt forblive den samme. Det store antal attraktive priste campingpladser, samt vores betroede service, vil forblive det samme som du forventer af os. Derudover arbejder vi hårdt på en ny hjemmeside, som vil gøre dine feriereservationer endnu nemmere. Forvent optimeringer som en smart søgefunktion og en stigning i vores camping tilbud i den nærmeste fremtid. Vi ser frem til at tilbyde dig en endnu bedre ferieoplevelse.
Tidlig booking Tilbud
-
Begge muligheder kan være interessante, men Early Booking tilbyder en stor fordel: flere valgmuligheder.
De mest populære campingpladser og indkvartering kan allerede gennemføres på det sidste øjeblik. Vil du være sikker på at gå til din favorit campingplads og på de datoer, du ønsker? Tidlig booking er det sikreste og mest dømmende valg. -
I tilfælde af tidlig booking betaler du kun en 15% depositum. Dette repræsenterer halvdelen af den normale indbetalingsprocent (30%). Du betaler kun balancen 30 dage før starten af din ferie.
-
Hvis du vælger Flexi ved booking, kan du annullere gratis op til 30 dage før ankomst og få refunderet straks. Med Flexi+ mulighed kan du endda annullere gratis op til én dag før afrejse. Bemærk venligst, at for visse perioder eller indkvartering gælder særlige rabatsatser, når der ikke er mulighed for gratis annullering. Dette er altid tydeligt angivet på camping prislisten.
-
Intet! Som Early Booker har du ikke et reservationsgebyr. En ekstra fordel at booke tidlig booking!
-
Hos Vacansoleil garanterer vi, at du booker din ferie til den laveste pris. Hvis du finder det samme ophold billigere med et andet rejsebureau i Den Europæiske Union inden for 24 timer efter din booking, vil vi refundere dig prisforskellen. Du skal blot sende en e-mail til eftersales@vacansoleil.com, der angiver dit bookingreferencenummer med Vacansoleil og den anden udbyders konkurrerende tilbud.
Vigtigt: opholdet skal være nøjagtigt det samme: den samme campingplads, den samme indkvartering og de samme rejsedatoer. Denne garanti gælder ikke, hvis priserne på Vacansoleil efterfølgende falder (f.eks. på grund af sidste minut tilbud).
Garantien for den laveste pris gælder kun for lejeprisen for indkvarteringen, ikke for booking gebyr, ekstra eller ekstra gebyrer.
APST
-
APST betyder Association Professionnel de Solidarité du Tourisme. Denne anses for organisation giver finansielle garantier og støtte, hvis en rejseorganisation støder på problemer. Hvis rejsebureauet, som du har booket, ikke er i stand til at gøre turen, garanterer APST, at du altid kan foretage den samme tur med et andet tilknyttet rejsebureau. De tager sig af ferien. Hvis dette ikke er muligt, garanterer APST dig at genvinde dine penge.
-
Vi mener, at det er vigtigt, at du reserverer din ferie i fred og selvtillid. Da Vacansoleil sluttede sig til den franske gruppe Pierre et Vacances-Center Parcs i 2023 (og styres af online turoperatøren maeva-La France fra Nord til Syd), får du automatisk APST dækning, når du booker hos os. Det er ligegyldigt, om det er en fransk organisation.



